Thursday 24 February 2011

hari khamis

hari ini khamis bersamaan ntah brape haribulan. hari ini berlalu seperti biasa. takde klas sebab hari khamis klas aku mmg xde klas. bangun lewat,pastu pegi mkn ngn mat hijau kt medan slera.pastu nak pgi gunting rambut,sampai kt kedai rase mcm xnak gunting pulak.lepas tu balik bilik n siap2 nak pgi rmh mok a.k.a donat. rumah die katenye 15 minit je dr uitm, tp boleh tahan la jauhnye. jalan berliku ku harung rolla costa bak kata malique.hahahahaha.sampai sane kami makan2. ehh,kami pegi sane 10 org taw. kete 889 n 656. aku,atha,ali,isma,din,ezaq,bunklee,ewan,jobo n sudah semestinye tuan rumah iaitu mok. din tu ikot secara tiba2. hahahaha. makan nasi minyak n ayam masak merah. perot dah kenyang, hati dah senang, tapi tak kaya2. hahahahaha lagi skali. ermmm,pastu balik. sampai dungun, ingat nak gunting rambut plak, tp kdai tu tutup. ngade2 nak rehat katenye. pstu kami pon balik le kampus. sampai kampus dlm pkol 7.50, pukul 8 aku dah ajak atha,isma n tun(koya KL) pgi banda.nak menziarah pasar malam yg dah berzaman aku x pgi. nampak pulak hamster kt psr mlm tu. igt nak beli, tp pikey2 balik, takot hamster tu mati lemas asap rokok je nti dalam bilik aku ni. pas tu beli yong tau fu. sampai RM21 yeeee. agak x kelaka la sebab bajet aku hanyelah RM10 je. natang tol dooooo. sudahlah cite pasar malam. aku skali lagi pegi ke kedai AWIE dengan harapan die dah habis rehat. Alhamdulilah mereka sudah bersedia menerima customer dan dengan masa tak sampai 10 minit, tepi no 2 n atas no 3, tadaaaa, rambutku separa botak. weeeee. isma kate macam upin n ipin. sebenanye die xpuas hati sebab die x dpt nk gntg rmbt die (sbnanye die dlm dilema nak gntg ke x). tp atha gunting rmbt. kacak bebbbb macha tu. hahahahaha. kemudian berakhirlah perjalanan kami hari ini :)

No comments:

Post a Comment