Thursday 24 February 2011

study bersama bunklee

malam ni rase bersemangat untuk study selepas semangat yang dicari xdatang2. bukan salah aku, salah semangat aku laaaa. due jam lebih jugak la aku stdy FAR hari ini. minggu ni aku ade 4 test. 1 dah lepas. 2 hari sabtu n 1 hari ahad. macam org gile wa cakap luu. otak ni mcm tabole terima da. tp dengan semangat yang ada, aku belaja jugak.

dengan bantuan bunklee, die berjaya buat aku faham. terima kasih tak terhingga ayed ucapkan. slame hampir dua bulan aku belaja, harini baru aku reti nak buat sikit2. ape nak jadi ni yed oiii. tapi aku nampak perubahan dalam isma. die pon turut serta stdy. aku mcm x percaya. hahahaha. die la teman membazir duit aku. lalalalalala.

berbalik kepada kisah td, dengan kepala yang botak dan mata yang ngantuk sikit2, aku dengan tekun mempelajari bende2 alah yang sepatutnye aku tawu dari awal sem. dapat tawu sikit pon jadila kan pade x tawu langsung.hahahaha.

minggu ni tersangatlah busy. rase nak pergi melancong ke Bali pon ade. melarikan diri dari kesibukan kehidupan. tp xde mase (sebenarnya x mampu). hahahaha. kata hikmah untuk hari ini : Berdampinglah dengan ilmu, kerana sesungguhnya ilmu akan membawa kita jauh dalam kehidupan :)

No comments:

Post a Comment